دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه ایران مدت‌هاست مقابل عمان پیروز نشده گفت، این تیم برای غرورش بازی خواهد کرد اما ما اگر ببازیم خیلی چیزها را از دست خواهیم داد.

کی‌روش

به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بازی از دو جهت مهم است، اظهار کرد: هدف اول ما این است که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم و دومین هدف دستیابی به سه امتیاز مسابقه است. می دانیم که با تیم بسیار خوبی بازی داریم.

وی ضمن دعوت از هواداران برای حضور در ورزشگاه، افزود: بازیکنان عمان با انگیزه بازی می کنند ولی ما هم تلاش داریم در این بازی به برتری برسیم. مطمئنم با هواداران، بازی خوبی انجام خواهیم داد.

خبرنگاری خطاب به سرمربی تیم ملی گفت که ایران مدت هاست مقابل تیم عمان به پیروزی نرسیده است. کی روش در اینباره گفت: اینکه نتوانسته ایم عمان را شکست دهیم یک واقعیت است. آنها مربی جدید و بازیکنان خوبی دارند و با انگیزه بازی می کنند. در مدت حضورم در تیم ملی ایران، دو بار با عمان بازی کردیم. یک مسابقه، بازی تدارکاتی بود که نتیجه خوب نبود. در دیدار دوم که یک مسابقه رسمی بود، کار سختی داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: با این حال برای بازی فردا (سه‌شنبه 10 فروردين) شرایط خوبی داریم. ما یک تیم دوم هم داریم که تمام بازیکنانش آماده هستند.

کی روش در پایان صحبت‌هایش درباره احتمال برد عمان در بازی فردا هم گفت: عمان تیم خوبی دارد ولی نگاه ما اینطور نیست. عمان چیزی برای از دست دادن ندارد و دیدگاهشان نسبت به ما متفاوت است. عمان برای افتخار و غرور خودشان بازی می‌کنند ولی ما با شکست مقابل عمان برخی چیزها را از دست خواهیم داد. ما ۲۲ بازیکن آماده دارم ولی چنین چیزی کافی نیست و باید در طول مسابقه با انگیزه باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه، ساعت ۱۹ در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف عمان خواهد رفت.

کد خبر 328888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha